onsdag 29. september 2010

White space kurs med Julie


Da var det vel på tide å reklamere litt for seg selv...knis!
Under årets scrappening skal jeg holde et kurs jeg har kalt "White space".
Jeg elsker rene linjer, "luft", eller fravær av bilder, tekst og pynt på mine sider. Noen ganger blir det kanskje i overkant luftig slik som her, men, men...

Dette er et scrapbook kurs, som også passer for nybegynnere.

Lørdag 23. oktober, kl 13.15
Pris 300,-

Har du lyst til å være med send meg en mail: julie@scrapperiet.no

2 kommentarer:

  1. White space er du mesterlig på, Julie. Det aller beste med dette kurset er at det passer like godt for nybegynnere som for viderekommende. Anbefales på det sterkeste for de som vil komme i gang og de som trenger ny giv :)

    SvarSlett
  2. White space lo'er er suuper fine, veldig glad i de selv, og det minner meg om at jeg må bli flinkere til å scrappe igjen:)

    SvarSlett