lørdag 25. september 2010

1 måned igjen!


Har du husket å melde deg på "Scrappening 2010"?

Helga 23. og 24. oktober arrangerer vi stort scrappetreff i Mosjøen for både scrappere og kortlagere :)
I fjor var vi 50 papirglade damer samlet på treff, og i år satser vi på like mange deltagere!

Er du ny på scrappe og kortlager området arrangeres det mange flotte kurs, for både nybegynnere og viderekomne.
Du kan lese mer om kursene her: kursprogram

Torill Fossum Stamnes (bildet) holder bl. annet kurs i hvordan lage "Art journal".
Her er link til art journalbloggen hennes "Art journal med Screppa"

Har du lyst til å være med? Send meg en mail: julie@scrapperiet.no

2 kommentarer:

  1. Jeg skvatt litt da jeg rullet nedover blogglista mi nå - da jeg så bilde av meg selv. hi hi!!!
    Håper mange melder seg på!!

    SvarSlett